• Ελληνικά
  • English

full logo

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αρχανών - Ρούβα - Γουβών διοργανώνει εκπαιδευτικά προγράμματα και επιμορφωτικές δράσεις για μαθητές και εκπαιδευτικούς με θέματα από την Εκπαίδευση για την Αειφορία, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΚΕΝΤΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΚΠΕ)-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» και του υποέργου 2, Άξονας προτεραιότητας 6, στις περιφέρειες σε μετάβαση και μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

ΝΕΑ arrow ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ arrow ΗΡΑΚΛΕΙΟ: Η ΠΟΛΗ ΜΕ ΤΑ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΑ

 
 
 
 
 
 
Ηράκλειο: η πόλη με τα κρυμμένα μυστικά

Μονοήμερο πρόγραμμα 

Για μαθητές Ε΄και ΣΤ΄ Δημοτικού, όλων των τάξεων του Γυμνασίου και του Λυκείου

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει αστική πολιτιστική διαδρομή και υλοποιείται στο πεδίο (κέντρο του Ηρακλείου και Φρούριο Κούλες). Βασικοί στόχοι του είναι: Να αντιληφθούν οι μαθητές την πόλη ως έναν ζωντανό οργανισμό που διαρκώς αλλάζει και εξελίσσεται, να γνωρίσουν σημαντικά μνημεία της πόλης του Ηρακλείου και να έρθουν σε επαφή με την ιστορία της, να συνειδητοποιήσουν τις αλλαγές στο αστικό περιβάλλον λόγω φυσικών καταστροφών και ανθρωπογενών επιδράσεων και να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα προστασίας της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Στάδια υλοποίησης του προγράμματος:

Α) Πριν από την υλοποίηση: αποστολή οδηγιών και εκπαιδευτικού υλικού στο σχολείο που θα παρακολουθήσει το πρόγραμμα

1. ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

2. Διαβάστε το πρώτο μέρος της ιστορίας που πλαισιώνει το Πρόγραμμα: ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΟΥ ΒΙΚΕΝΤΙΟΥ

3. Προτεινόμενη δραστηριότητα για το σχολείο πριν από την επίσκεψη: ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Β) Κατά τη διάρκεια της υλοποίησης:

Παιχνίδια γνωριμίας και ενδυνάμωσης της ομάδας

Αστική διαδρομή: αφετηρία είναι η Πύλη Αγίου Γεωργίου και τερματισμός το Φρούριο Κούλες. Κατά τη διάρκεια της περιήγησης στην πόλη και σε επιλεγμένα σημεία - σταθμούς πραγματοποιούνται ποικίλες δραστηριότητες με στόχο την ενεργοποίηση της παρατηρητικότητας, της φαντασίας αλλά και της κριτικής ικανότητας.

Γ) Αξιολόγηση